تناسب لوازم اداری با دفاتر، تحت تاثیر عواملی چون قابلیت تطبیق ، تنظیم، دوام، سازگاری، فضای نگهداری، بهره وری، زیبایی و چگونگی سیم کشی می باشد. فضای مورد نیاز برای کارمندان در حالت نشسته یا ایستاده مبنایی برای محاسبه ی حداقل فاصله بین میزها ، میز مدیریت ، میز کنفرانس و میز تحریرها است (حداقــل فاصله مطلــوب ۱۰ متــر ) صنــــدلی هــا باید قابل تنظیم چرخدار و مبله و مجهز به پشتی تکیه دادن باشند. دفاتر بایگانی ، آرشیو و کارتهای اطالعات مربوط به دانشگاه ها و ... را می توان در کمدهای بدون پهلو که معموال از جنس استیل و در ابعاد استاندارد ساخته می شوند قرار داد.
برای اطلاعات بیشتر از قیمت میز مدیریت و قیمت مبلمان اداری و قیمت میزاداری به وبسایت رسمی محیط آرا مراجعه کنید:
www.mohitara.com