محیط آرا

محیط آرا|مبلمان اداری، میز اداری، میز مدیریت، میز کنفرانس، تجهیزات اداری، کتابخانه اداری، فایلینگ اداری، قیمت مبلمان اداری، قیمت میز اداری، قیمت میز مدیریت مبلمان اداری محیط آرا

محیط آرا

محیط آرا|مبلمان اداری، میز اداری، میز مدیریت، میز کنفرانس، تجهیزات اداری، کتابخانه اداری، فایلینگ اداری، قیمت مبلمان اداری، قیمت میز اداری، قیمت میز مدیریت مبلمان اداری محیط آرا

مبلمان اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com


تبلیغات در گوگل
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

قیمت مبلمان اداری
مبلمان و میز اداری با بهترین قیمت
www.afn-furniture.com

tehran hotel
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

خرید گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی بینی
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

باغ عروسی
خدمات و تشریفات مجالس عروس
www.tashrifataroos.com

غرفه نمایشگاهی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
www.rayka.design

باع عروسی
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

کف کاذب
کف کاذب با بهترین کیفیت
www.azaran.com

تشریفات عروسی
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری
بهترین انواع کاغذ دیواری
www.azinzand.com/fa

خدمات مجالس
تشریفات مجالس مقصودلو
www.maghsoudloocatering.com

تخلیه چاه
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

خرید ردیاب
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

جراحی بلفاروپلاستی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

دستگاه لیزر
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور کوالالامپور
آژانس مسافرتی آسمان آبی
www.asemanabi.net

ژل میکروسیلیس
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

هزینه کاشت مو
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تشریفات عروسی
تشریفات و خدمات ملل
www.melalceremony.com

تور استانبول ارزان
برگزار کننده بهترین تورهای استانبول
www.alefbatour.com

کلاس تیزهوشان راه اندیشه
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه فروشگاهی
ساخت و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
www.jibojet.com

?
?
?

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان

۸ مطلب در اسفند ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در هر اداره کارمندان بیش از یک سوم از روز خود را در آنجا میگذارند . مبلمان اداری به عنوان مهم ترین قسمت هر اداره به شماره میرود و کارمندان بیشتر با آن سرو کار دارند.

میز اداری ، میز مدیریت ، میز کنفرانس ، کتابخانه ، پارتیشن ، قفسه و نیز همچنین انواع صندلی و مبلمان راحتی و کلاسیک که به یک اداره و یک شرکت که شامل اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس و اتاق کارکنان و سالن انتظار و ... می باشد نظم میدهد را مبلمان اداری میگویند.

از دیگر انواع مبلمان اداری که در مکان هایی همچون بیمارستان ، آژانس فرودگاه ، ترمینال ، رستوران ، ادارات دولتی ، موسسات آموزشی ، دفاتر کار ، شرکت های خصوصی و ... استفاده می شوند می توان به مواردی چون میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارمندی ، میز کارشناسی ، میز کانتر ، صندلی مدیریت ، صندلی کارمندی ، صندلی کارشناسی ، میز و صندلی کنفرانس ، مبلمان انتظار ، کتابخانه اداری  ، قفسه های بایگانی و ... اشاره کرد.

پارتیشن اداری

به جدا کننده های کاذبی که امروزه نام پارتیشن به خود گرفته اند جهت تقسیم بندی فضاهای داخلی است که به منظور نظم و با پیش بینی صحیح قابلیت تجاری ، طراحی و ساخته می شود پارتیشن اداری گفته می شود.

تجهیزات اداری

به کلیه امکانات و تجهیزاتی که به طور معمول در ادارات و دفاتر کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرند گفته می شود.

مبلمان اداری محیط آرا با بهره گیری از پشتوانه سخت افزاری قدرتمند  (ماشین آلات صنعتی پیشرفته در زمینه چوب و فلز ) در بخش تولید و همچنین استفاده از تکنولوژی نوین صنعت چوب ایتالیا در موارد اولیه و بهره گیری از نرم افزارهای اختصاصی و سیستم های گردش اطلاعاتی در بخش خدمات طراحی ، کنترل گردش سفارشات ، اتوماسیون اداری ، نمونه های دیگری از ویژگی های خاص درون سازمانی این شرکت می باشند. 

  • mohitara admin
  • ۰
  • ۰


اگر از آن دسته از مسافرینی هستید که از شلوغی و ازدحام جمعیت فراری هستید به استانبول سفر کنید.

در اواخر بهار یا اوایل پاییز می توانید از گرمای هوا و روزهای آفتابی استانبول لذت ببرید .

شهر توریستی استانبول پر از جاذبه های گردشگری و متنوع است و اکثر این جاذبه ها حول و حوش منطقه سلطان احمد واقع شده اند و این جاذبه های توریستی استانبول بسیار مورد توجه مسافران استانبول می باشد.

تفریحات استانبول


 از تفریحات توریستی استانبول به دو پارک اکوا دلفین و اکوا مارین که در غربی ترین قسمت کشور ترکیه می باشد می توان اشاره کرد. در اکوا دلفین علاوه بر استخر و سرسره نمایش دلفین هم وجود دارد ولی پارک اکوا مارین فقط پارک آبی می باشد.

آکواریوم استانبول که بیش از 10 هزار گونه جانور آبزی را درون خود جا داده است از تفریحات استانبول به شمار میرود. علاوه بر وجود جانوران آبزی در گونه های مختلف آکواریوم استانبول برای آموزش کودکان در محافظت از جانداران دریایی نیز استفاده می شود.

از دیگر تفریحات استانبول میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

پارک امیرگان استانبول

سواحل شنی شیله استانبول

خلیج شاخ طلایی استانبول

کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ استانبول ترکیه

پارک آبی استانبول

مینیاتور پارک استانبول

همچنین از دیگر تفریحات استانبول مناسب مسافران تور استانبول کشتی سواری در تنگه بسفر یا بوسفور می باشد این تنگه دو قاره اروپا و آسیا را از هم جدا میکند خاطره استانبول زمانی در ذهن نقش می بندد که سوار بر کشتی تنگه بسفر را میپیمایید و جلوه ای زیبا از استانبول را مشاهده می کنید.

بد نیست از بناهای تاریخی استانبول هم یادی کنیم

بناهای تاریخی استانبول به جز کاخ توپکاپی و مسجد ایا صوفیه که خب هر گردشگری از این دو مکان غافل نمیشود و حتما از این دو مکان تاریخی دیدن می کند بناهای تاریخی استانبول شامل کلیساها و موزه ها و کاخ های زیادی از دوره های مختلف تاریخی به خصوص عثمانی به یادگار مانده است که از این قرار میتوان به :

کلیسا کورا Chora Church

مسجد سلیمانیه Sȕleymaniye Mosque

باسیلیکا سیسترن Basilica Cistern

برج میدن Maiden’s Tower

موزه باستان شناسی استانبول Archaeology Museum

مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی Sultan Ahmed Mosque

برج گالاتا Galata Tower

کاخ دلمه باغچه DolmaBahḉe Palace

اشاره کرد.

چشیدن غذاهای استانبول فراموش نشود

حال که از تفریحات و بناهای تاریخی گفتیم بد نیست از طعم غذاهای ترکی در استانبول هم سخنی به میان بیاید

غذاهای لذیذ ترکی را در هر فصلی میتوان نوش جان کرد اما میل کردن غذاهای ترکی در فصل پاییز به خاطر کوتاهی روزها و هوای خیلی خوب پاییز در استانبول لذیذ تر است و اینکه غذاهای خیابانی اگر گرم باشد و میل شود بسیار لذیذ تر است. البته از میل کردن شیرینی های استانبول مانند باقلوا نمیتوان چشم پوشی کرد.

خرید در استانبول


 

خرید از لذت بخش ترین کارهایی است که میتوان در استانبول انجام داد . شاید برای شما جای سوال باشد که چرا ؟ بهترین برندهای خوب دنیا رو میتوانید در مراکز معتبر ببینید و خریداری کنید. بعد از یک خرید خوب در استانبول اقامت در هتل های استانبول بهترین گزینه برای استراحت می باشد.











  • mohitara admin
  • ۰
  • ۰

پیام آوران پارسیان اولین شرکت تولید کننده نرم افزار مدیریت سانترال در ایران بوده و راهکارهای جدید ارتباط بامشتریان را روی بستر مخابراتی به سرعت افزایش می دهدهمچنین محصولات شرکت پیام آوران پارسیان شامل اتوماسیون آژانس مسافرتی ، نرم افزار پیام کوتاه| پنل اس ام اس | سامانه ارسال پیامک ، HIS بیمارستان دامپزشکی و اتوماسیون باشگاه ورزشی می باشد .

 

هومان(نرم افزار مدیریت سانترال)

 

نیاز به بازاریابی و برقراری ارتباط با مشتریان یکی از مباحثی است که امروزه در اکثر جوامع، صنایع، اصناف و... به چشم می‌خورد. در همین راستا شرکت‌ها و موسسات بزرگ جهانی پس از تولید محصولی که مورد نیاز بازار می‌باشد با دو چالش برای فروش محصول خود روبرو هستند. اول حفظ مشتریان فعلی (به دلیل رقابتی بودن بازار) دوم تبدیل مصرف کنندگان به مشتری. خدمات پس از فروش، سیستم‌های جلب رضایت مشتریان، نظر سنجی روی محصولات، تخفیفاتی که در مناسبت‌های مختلف به مشتریان داده می‌شود و ... همگی از جمله فعالیت‌هایی هستند که شرکت‌ها برای حفظ مشتریان فعلی و تبدیل مصرف کنندگان به مشتری انجام می‌دهند. از این رو شرکت ارتباطات نوین پیام آوران پارسیان وابسته به گروه نرم افزاری پارسیان که در زمینه تولید نرم افزار‌های هوشمند فعالیت دارد اقدام به عمومی سازی نرم‌افزار هوشمند مدیریت تماس‌های سانترال کرده است. این نرم‌افزار که با نام تجاری نرم افزار هومان به بازار عرضه گردیده می‌تواند به صورت خودکار فرآیند ارتباط با مشتریان شرکت‌ها را اداره و اجرا نماید و مهمتر از آن گزارشات مهم و کارآمدی از روند ارتباط مشتریان با شرکت‌ها ارائه دهد. بخشی از امکانات و قابلیت‌های این نرم افزار به صورت خلاصه در ادامه‌ی این مطلب گردآوری شده امید به اینکه این نرم‌افزار بتواند خدماتی ارزنده به شرکت‌های ایرانی ارائه دهد و همه‌ی ایرانیان در جایگاه مشتری رضایتمند و محترم شمرده شوند.

 

 

 

 

امکانات نرم افزار :

نمایش تماس‌های ورودی و خروجی

نمایش مبدا و یا مقصد تماس (تفکیک شده به اپراتورهای تلفن همراه و تلفن‌های ثابت شهرستان)

نمایش نام تماس‌گیرنده (در صورتی که قبلا ذخیره شده باشد)

نمایش قبل از انتقال تماس روی خطوط داخلی سانترال

نمایش اطلاعات تماس (شماره تلفن، خط داخلی، خط خارجی، تاریخ، ساعت، مدت مکالمه) بعد از قطع مکالمه

نمایش کلیه تماس‌های روزانه به صورت یک نوار کناره روی Desktop (تفکیک شده به تماس‌های ورودی و خروجی)

نمایش کلیه تماس‌های روزانه با جزئیات کامل (امکان تفکیک اطلاعات تماس بر روی نسخه client با توجه به خط داخلی هر client)

 

ایجاد بانک اطلاعات از تماس‌های ورودی و خروجی

از ویژگی های نرم افزار مدیریت سانترال می توان موارد زیر را نام برد

ثبت کلیه اطلاعات تماس در بانک اطلاعاتی

امکان ذخیره سازی نام تماس‌گیرنده بعد از تماس

امکان بارگذاری فایل Excel برای اضافه کردن گروهی نام مخاطبان و مشتریان مجموعه

امکان دریافت اسامی و شماره تماس تمامی مخاطبان روی فایل Excel

امکان جستجو در بین مخاطبان از طریق بخشی از نام و یا شماره

امکان ویرایش و یا حذف مخاطبان از لیست مخاطبان مجموعه

 

نسخه تحت شبکه

امکان نصب نسخه server

امکان نصب نسخه client

امکان تعریف خطوط داخلی به عنوان client و فیلتر کلیه اطلاعات برای client

 

مدیریت خطوط

امکان تعریف خطوط مخابراتی و تخصیص نام برای هر خط 08-01

امکان تعریف خطوط داخلی و تخصیص نام برای هر داخلی 124-101

 

امکانات پیامکی مربوط به مشتریان

امکان ارسال پیامک گروهی برای تمام تماس‌ گیرندگان و یا گروهی از آنان

امکان ارسال پیام سپاس برای مشتریان بعد از تماس (با امکان کنترل تعداد پیام‌ها در هر روز برای هر مشتری)

امکان نمایش نام اپراتور پاسخگو در پایان پیام ارسالی

امکان ارسال پیام پوزش برای تماس‌های بی پاسخ بعد از 1 ساعت (پس از اینکه نرم‌افزار عدم برقراری ارتباط در یک ساعت گذشته را بررسی نماید)

امکان نمایش نام گروه در پایان پیام ارسالی برای تماس بی پاسخ

امکان تعریف زمان اداری مجموعه و ارسال پیامک برای مشتریانی که خارج از زمان اداری تماس گرفته‌اند

تمامی متون ارسالی قابل تنظیم و خصوصی سازی توسط مدیر سیستم می‌باشند

امکانات پیامکی مربوط به مدیران

امکان تعریف 2 کابر (شماره همراه) جهت دریافت اطلاعات ضروری سیستم

امکان ارسال پیامک برای 2 کاربر سیستم در لحظه تماس زمان غیر اداری (متن پیام شامل نام و شماره تلفن تماس گیرنده و ساعت و تاریخ تماس)

امکان ارسال پیامک برای 2 کاربر سیستم در لحظه تماس بی پاسخ (متن پیام شامل نام و شماره تلفن، ساعت و تاریخ تماس)

امکانات پیامکی برای مشتریان خاص قابل خصوصی سازی می‌باشد

گزارشات نرم‌افزار

گزارش کلیه تماس‌های ورودی از تاریخ تا تاریخ

گزارش کلیه تماس‌های خارجی از تاریخ تا تاریخ

گزارشات ورودی و یا خروجی به تفکیک موبایل یا ثابت (امکان جداسازی گزارش شهرستانها موبایل همراه اول ایرانسل تالیا و ...)

گزارشات ورودی و یا خروجی به تفکیک موبایل و یا ثابت و همچنین تفکیک خط داخلی از تاریخ تا تاریخ (مثال: مشخص کردن کلیه تماسهای ورودی و خروجی یک کاربر در یک‌یک بازه زمانی)

گزارش ورودی و خروجی به تفکیک موبایل و یا ثابت و همچنین خط مخابراتی از تاریخ تا تاریخ (مثال: مشخص کردن کلیه تماس‌های ورودی و خروجی یک خط مخابراتی)

گزارش تلفیقی: امکان گزارش گیری از مجموعه گزارشات بالا به این صورت که کلیه تماس‌های ورودی یا خروجی یا هردو به تفکیک موبایل یا ثابت و خط داخلی و خارجی در یک بازه زمانی (مثال: مشخص کردن کلیه تماسهایی که از خط مخابراتی 1111111-021 توسط داخلی 101 گرفته شده در یک بازه زمانی مشخص)

 

جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت می توانید به سایت www.papgroup.ir مراجعه نمایید.

 

 

  • mohitara admin
  • ۰
  • ۰


درباره هتل فردوسی

از بهترین هتل های تهران که با طراحی مجلل و امکانات پیشرفته در زمینی به مساحت 22000 متر بنا شده است هتل فردوسی می باشد. این هتل در فاصله خیلی کمی از موزه علم و فناوری و موزه ارتباطات و موزه صلح می باشد. از دسترسی خوب هتل فردوسی می توان به مترو و وزارت امور اقتصاد و دارایی و کاخ گلستان و بیمارستان سینا اشاره کرد.(hotel iran)

رستوران ها و کافی شاپ های هتل فردوسی شامل

سالن فردوس ، رستوران فرانسوی ، رستوران زیتون و رستوران سنتی ترمه می باشد.

سالن فردوس : این سالن مخصوص سرو صبحانه می باشد.

رستوران فرانسوی :دکوراسیون و فضای کلاسیک این رستوران به سبک فرانسوی می باشد و ظرفیت این رستوران 80 نفر می باشد و به منظور میهمانی های خاص کاربرد دارد.

رستوران زیتون :این رستوران به صورت شبانه روزی و به همراه نوای دلنشین پیانو در ساعاتی خاص با ظرفیت 350 نفر با تصاویری از پرسپولیس و هاوایی می باشد.


رستوران سنتی ترمه : با دکوراسیون و موسیقی سنتی و زنده ایرانی و با سرو غذاهای خاص و سنتی خود یادآوری تهران قدیم و گذشته می باشد.

اتاق های هتل فردوسی (Room List)

لذت اقامت در اتاق هایی مجهز به سیستم هوشمند

هتل بزرگ فردوسی دارای 230 اتاق مجهز به امکاناتی چون فرش ، یخچال به همراه مینی بار ، تلویزیون ، کانالهای ماهواره ای ، تهویه مطبوع ، سرویس بهداشتی ، سیستم صوتی و تلفن های راه دور و از خدمات 24 ساعته روم سرویس بهره مند می باشند

مجموعه سوئیت های مدرن هتل که در طبقه ششم راه اندازی شده علاوه بر امکانات فوق مجهز به جدیدترین سیستم های رفاهی هوشمند الکترونیک نور ، صدا ، موسیقی و تهویه هوشمند می باشد . سوئیت های امپریال و رویال دارای آشپزخانه و جکوزی بوده و چشم انداز زیبایی از شمال و جنوب هتل دارند.(hotel Tehran)

هتل فردوسی دارای خدماتی چون سالن و بدنسازی ، سونا و استخر ، آرایشگاه و ماساژ ، تالار عروسی و پذیرایی دیپلمات ، تالار عروسی و پذیرایی عروس دریایی ، سالن همایش و کنگره کوه نور ، سالن کنفرانس و همایش الماس ، سالن کنفرانس نگین


همچنین دارای امکاناتی چون مجموعه ورزشی ، اتاق ها و سوئیت ها ، تالار جشن و عروسی ، سالن همایش ، اینترنت بی سیم ، لابی ، ترانسفر ، شیرینی فروشی ، کافی شاپ می باشد

سالن بدنسازی هتل فردوسی در حدود 100 متر مربع می باشد و مجهز به انواع تجهیزات و دستگاههای بدنسازی مدرن و کار آمد می باشد.

سونا و استخر هتل فردوسی (sauna , pool)  در مساحتی حدود 520 متر مربع احداث شده است. استخر هتل 16 متر طول و 12 متر عرض دارد و با کاشی کاری های زیبا و نمای آکواریوم تزیین شده است. این مجموعه شامل سونای خشک و بخار با فضای بزرگ ، جکوزی و تونل بخار سرد و سالن بدنسازی می باشد. جدیدترین سیستم تصفیه آب در جهان با اوزون بوده که این استخر مجهز به این فناوری مدرن می باشد.(Tehran hotel)

تالار جشن و عروسی هتل فردوسی امکان سرویس دهی به 650 نفر را دارند این تالار شامل اتاق عقد با سفره های زیبا و متنوع

سیستم صوتی play back

میز غذا با غذاهای متنوع و لذیذ و قیمت های بسیار مناسب

برگزاری مراسم بدون محدودیت نفرات

سالن های چند منظوره همایش هتل فردوسی ، کنگره و کنفرانس هتل فردوسی مجهز به آخرین فناوری های صوتی و تصویری می باشند . ضمنا این سالن ها محل مناسبی برای اجرای برنامه های نمایش و موسیقی می باشد.(iran hotel)

  • mohitara admin
  • ۰
  • ۰

جشنواره ها و فستیوال­های چین

چین هم یکی از شهرهای پر جمعیت در جهان است که هر سال و در فصول مختلف فستیوال­ها و رویدادهای زیادی در شهرهای مختلف برگزار می شود. شما نیز می توانید با تهیه تور چین نوروز 97 و یا پکیج­های ویژه تور ارزان چین که به صورت لحظه آخری از آژانس مسافرتی آرشان پرواز ویژه نوروز 97 ارایه می شود به این کشور سفر کنید.

جشنواره موسیقی پکن

جشنواره موسیقی پکن از اواسط اکتبر تا اواسط نوامبر به مدت یک ماه برگزار می‌شود که شرکت کنندگان بسیاری از سراسر جهان برای اجرای موسیقی اپرا، سمفونی، کنسرت‌های انفرادی، کنسرت موسیقی جاز، کلاسیک و... به شهر پکن می­آیند.

 

جشنواره میانه پاییز

جشنواره میانه پاییز به مناسبت به نیمه رسیدن پاییز و در زمان کامل شدن قرص ماه برگزار می‌شود؛ این جشن که بزرگترین فستیوال پکن بعد از جشن سال نو است، به اعتقاد چینی‌ها نماد هماهنگی در زندگی است. این روزها خانواده‌ها این مناسبت را با رقص، فانوس‌های کاغذی و خوردن کیک ماه جشن می‌گیرند کیک ماه یک نوع شیرینی محلی‌ است که به شکل ماه درست شده و جزء خوراکی‌های پکن در این فستیوال حساب می‌شود.

 

جشنواره‌ی بین‌المللی بادبادک چین-پکن

اگر می خواهید آسمان را متفاوت­تر از همیشه ببینید حتما با پکیج تور چین ارزان در ماه آوریل و در بازه‌ی زمانی برگزاری جشنواره بادبادک خودتان را به پکن برسانید تا رقص اژدها را همراه با پرواز بادبادک‌ها را در آسمان چین از دست ندهید.

 

سال نو چینی در چین-پکن

جشن چونجی به مناسبت فصل بهار به مدت یک هفته برگزار می­شود. در این زمان شهر با تزئینات قرمز رنگ و آتش بازی و پای کوبی همراه است. یکی از سنت‌های سال نوی چینی پول هدیه دادن در پاکت‌های قرمز است به این پول یاسوکیان می‌گویند و اعتقاد دارند که این پول بچه‌ها را از بدی حفظ می‌کند.

 

جشنواره فانوس چین

یوان‌شیاجی یا جشنواره فانوس بعد از جشنواره سال نو چینی و در روز پانزدهم اولین ماه قمری برگزار می‌شود و این اولین شبی ا‌ست که ماه کامل بوده و در طول شب آسمان پکن از فانوس‌های کاغذی با شکل‌های مختلف دایره، مربع و شکل‌های حیوانی مثل اژدها، نورانی می‌شود.

 

علاوه بر رویدادهای مناسبتی که در زمان های مختلف در چین اتفاق می­افتد جاذبه ­های توریستی چین و طبیعت بی نظیر آن در فصول مختلف برای شما حیرت انگیز خواهد بود. پس دست به کار شوید و با خرید تور چین بهار 97 از آژانس مسافرتی آرشان پرواز به این کشور سفر کنید.

  • mohitara admin
  • ۰
  • ۰

اندازه‌ها:  (1700~2400)L x (1350~1600)W x 750H mm


کاربرد:  مناسب برای دفاتر معاونت، سرپرستی و کارشناسی

ویژگی‌ها:  میز معاونت دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، کمد دو درب برای زونکن استاندارد، کتاب و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، محل قرار دادن کیس رایانه با امکان دسترسی آسان به پشت کیس و محل مناسب جابجایی هوا، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

محیط آرا ارائه دهنده انواع مبلمان اداری، تجهیزات اداری، کتابخانه اداری، فایلینگ اداری، پارتیشن اداری و ... می باشد .

  • mohitara admin
  • ۰
  • ۰

مهمترین بخش یک اداره را اتاق مدیریت تشکیل میدهد . اجزای تشکیل دهنده اتاق مدیریت را می توان با تجهیزاتی چون، میز مدیریت، صندلی مدیریت، کتابخانه و ... با طراحی خاص تری نسبت به بخش های دیگر یک سازمان یا اداره می باشد . در کل مدیران به دلیل اینکه کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما به دلیل اینکه ساعت های زیادی را پشت میز می گذرانند اندازه میز مدیریت، رنگ میز مدیریت همچنین راحتی آن باید متناسب با فضای اتاق مدیریت باشد . اگر در ساخت و انتخاب میز مدیریت، مبلمان اداری توجه به استانداردهای بدن انسان رعایت شود، احساس راحتی و عدم خستگی در میز مدیریت و سایر مبلمان اداری کاملا مشهود خواهد بود.

در اینجا به چند مورد از انواع میز مدیریت محیط آرا اشاره میکنیم :

میز مدیریت عامل استلار تیپ 2152

 

 

کاربرد:  مناسب برای دفاتر مدیریت

ویژگی‌ها:  بهره‌گیری از فضای بدون استفاده زیر میز برای وسایل کم استفاده، دارای 6 کشو برای نوشت افزار و لوازم جانبی، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای محل مناسب جهت قرار دادن لوازم تزئینی، لوح و تندیس، کتاب و ...، سطح مناسب برای قرارگیری دستگاه نمابر، پول شمار، نمایشگر رایانه و ...، امکان نصب الکتریک باکس شامل سوکت تلفن، شبکه، برق و برق اضطراری، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز

 

 میز مدیریت عامل کلاسیکال تیپ 2042

 

 

کاربرد:  مناسب برای دفاتر مدیریت

ویژگی‌ها:  دارای 6 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای 2 کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، سطح مناسب برای قرارگیری دستگاه نمابر، پول شمار، نمایشگر رایانه و ...، پد زیر دستی با روکش چرم، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

 

میز مدیریت با کنفرانس متاوود تیپ 2322

 

 

کاربرد:  مناسب برای دفاتر مدیریت یا معاونت با کنفرانس 4 الی 6 نفره

ویژگی‌ها:  دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، میز الحاقی جانبی جهت جلسات کوتاه برای دو نفر، دارای پایه فلزی با استحکام بالا و آ‌بکاری کروم، امکان نصب کیس هلدر آویز در قسمت زیر صفحه میز با قابلیت دسترسی آسان به پشت کیس، امکان نصب الکتریک باکس شامل سوکت تلفن، شبکه، برق و برق اضطراری، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

 

 میز مدیریت عامل صفحه شیشه‌ای یونیکا تیپ 2158

 

 

کاربرد:  مناسب برای دفاتر مدیریت

ویژگی‌ها:  دارای 6 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، کمد دو درب برای زونکن استاندارد، کتاب و ...، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، دارای محل مناسب جهت قرار دادن لوازم تزئینی، لوح و تندیس، کتاب و ...، سطح مناسب برای قرارگیری دستگاه نمابر، پول شمار، نمایشگر رایانه و ...، دارای صفحه تمام شیشه، پد زیر دستی با روکش چرم، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

 

 

میز مدیریت عامل گراف تیپ 2151

 

 

 

  

کاربرد:  مناسب برای دفاتر مدیریت

ویژگی‌ها:  دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای 4 کشو برای نوشت افزار و لوازم جانبی، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای طبقه بدون درب برای لوازم جانبی، سطح مناسب برای قرارگیری دستگاه نمابر، پول شمار، نمایشگر رایانه و ...، امکان نصب الکتریک باکس شامل سوکت تلفن، شبکه، برق و برق اضطراری، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

 

 

قیمت میز مدیریت و مبلمان اداری محیط آرا با تنوع محصولات بالا متناسب با همه نوع سلیقه می باشد .

 

 

 

 

 

  • mohitara admin
  • ۰
  • ۰

میز مدیریت عامل صفحه شیشه‌ای یونیکا تیپ 2158

 

اندازه‌ها:  (2200~2800)L x 1750W x 750H mm

کاربرد:  مناسب برای دفاتر مدیریت

ویژگی‌ها:  دارای 6 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، کمد دو درب برای زونکن استاندارد، کتاب و ...، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، دارای محل مناسب جهت قرار دادن لوازم تزئینی، لوح و تندیس، کتاب و ...، سطح مناسب برای قرارگیری دستگاه نمابر، پول شمار، نمایشگر رایانه و ...، دارای صفحه تمام شیشه، پد زیر دستی با روکش چرم، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

 

مبلمان اداری محیط آرا تولید کننده سیستم‌های متنوع مبلمان اداری شامل انواع میزهای مدیریت، کنفرانس, منشی، انواع فایلینگ اداری شامل کتابخانه و... و همچنین قیمت میز اداری می‌باشد.

 

 

میز مدیریت عامل استلار تیپ 2152

 

اندازه‌ها:  (2600~3000)L x 1890W x 750H mm

کاربرد:  مناسب برای دفاتر مدیریت

ویژگی‌ها:  بهره‌گیری از فضای بدون استفاده زیر میز برای وسایل کم استفاده، دارای 6 کشو برای نوشت افزار و لوازم جانبی، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای محل مناسب جهت قرار دادن لوازم تزئینی، لوح و تندیس، کتاب و ...، سطح مناسب برای قرارگیری دستگاه نمابر، پول شمار، نمایشگر رایانه و ...، امکان نصب الکتریک باکس شامل سوکت تلفن، شبکه، برق و برق اضطراری، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز

 

مبلمان اداری محیط آرا تولید کننده سیستم‌های متنوع مبلمان اداری شامل انواع میزهای مدیریت، کنفرانس, منشی، انواع فایلینگ اداری شامل کتابخانه و... و همچنین میز ادارای می‌باشد.

 

  • mohitara admin